Тролейбус 5 у Києві: маршрут, розклад руху

Тролейбус 5 у Києві: маршрут, розклад руху

Тролейбус 5 у Києві поєднує віддалені спальні райони з центральними вузлами міста, дозволяючи мешканцям швидко та зручно дістатися необхідних місць. Цей маршрут вирізняється тим, що пролягає повз кілька великих торговельно-розважальних комплексів, тож нерідко є вибором для тих, хто хоче зайнятися шопінгом або відпочинком. Окрім того, маршрут згідно з планом міського розвитку неодноразово оптимізувався: додавалися додаткові зупинки та вводилися нові машини. Завдяки цьому, тролейбус 5 став ще комфортнішим і доступнішим для мешканців великих мікрорайонів.

Розклад руху

  • Час роботи: з 6:00 до 23:45
  • Інтервал руху: від 5 хвилин у ранкові години пік до 15 хвилин у вечірній час
  • Особливості розкладу: на вихідних запускають додаткові рейси в обідній час, щоб задовольнити попит серед відвідувачів торгових центрів

Маршрут

Прямий маршрут

Від житлового масиву ‘Харківський’ – проспект Бажана – станція метро ‘Харківська’ – вулиця Ревуцького – станція метро ‘Позняки’ – Дарницький міст – вулиця Басейна – Бессарабська площа – вулиця Хрещатик – Майдан Незалежності – кінцева зупинка біля станції метро ‘Золоті ворота’.

Зворотній маршрут

Станція метро ‘Золоті ворота’ – Майдан Незалежності – вулиця Хрещатик – Бессарабська площа – вулиця Басейна – Дарницький міст – станція метро ‘Позняки’ – вулиця Ревуцького – станція метро ‘Харківська’ – проспект Бажана – житловий масив ‘Харківський’.

Статистика маршруту

  • Протяжність маршруту: близько 19 км
  • Час у дорозі: 50-60 хвилин, залежно від трафіку
  • Кількість зупинок: приблизно 18
  • Щоденний пасажиропотік: понад 13 тисяч осіб
  • Найбільш завантажені зупинки: метро ‘Позняки’, Бессарабська площа, Майдан Незалежності
  • Найбільш завантажені години: 7:30-9:30 і 17:00-20:00

Проблеми

Для тролейбуса 5 характерні труднощі, пов’язані з високою завантаженістю в години пік і потенційними заторами на під’їзді до центральних районів міста. Часом конфлікти виникають між автомобілістами та тролейбусами через вузькі вулиці чи неправильне паркування. Це перешкоджає стабільному дотриманню розкладу. Попри це, адміністрація громадського транспорту планує збільшити кількість машин і поліпшити інфраструктуру, аби зробити маршрут надійнішим.

Повернутись до верху