35 трамвай у Києві: маршрут, розклад руху

Серед численних видів транспорту, які щодня переповнюють вулиці Києва, трамвай займає особливе місце. Один із найпопулярніших маршрутів, 35-й, з’єднує різні райони міста, надаючи можливість комфортно пересуватися. Завдяки розвиненій інфраструктурі і зручному графіку, цей маршрут користується великою популярністю у місцевих жителів і туристів.

Розклад руху

  • Час роботи: 5:30 — 23:30
  • Інтервал руху: 7-10 хвилин у робочі дні, 10-15 хвилин у вихідні
  • Особливості розкладу: У години пік рух трамваїв інтенсивніший, вночі — менш завантажений.

Маршрут

Прямий маршрут

35-й трамвай стартує з зупинки “Кондратюка” і проходить через наступні зупинки:

  • Кондратюка
  • Станція метро “Видубичі”
  • Вул. Миколи Амосова
  • Вул. Глушкова
  • Вул. Драгоманова
  • Вул. Саперне Поле
  • Коледж будівництва та архітектури
  • ТЦ “Космополит”
  • Вул. Срібнокільська
  • Зупинка “Трамп”
  • Кінечна зупинка “Печерськ”

Зворотній маршрут

Зворотний маршрут починається від зупинки “Печерськ” і проходить через такі зупинки:

  • Печерськ
  • Зупинка “Трамп”
  • Вул. Срібнокільська
  • ТЦ “Космополит”
  • Коледж будівництва та архітектури
  • Вул. Саперне Поле
  • Вул. Драгоманова
  • Вул. Глушкова
  • Вул. Миколи Амосова
  • Станція метро “Видубичі”
  • Кондратюка

Статистика маршруту

  • Протяжність маршруту: 10.5 км
  • Час у дорозі: приблизно 30 хвилин
  • Кількість зупинок: 11
  • Щоденний пасажиропотік: близько 10 000 осіб
  • Найбільш завантажені зупинки: Видубичі, Печерськ
  • Найбільш завантажені години: 8:00-9:00 та 17:00-19:00

Проблеми

Хоча маршрут 35 трамвая є вельми популярним, він стикається з деякими проблемами. Часто можна спостерігати затори на зупинках, що веде до затримок. Крім того, в умовах щоденних навантажень виникають питання щодо технічного обслуговування. Деякі зупинки потребують реконструкції для покращення доступності для маломобільних груп населення. Часто бувають скарги на переповнені трамваї у години пік, що може бути досить неприємно для пасажирів.

Повернутись до верху